مشاوره استایل

مشاوره استایل

قبل از اینکه سوالاتی از شما پرسیده شود، ما فرمی را برای مشاورۀ استایل شخصی، آماده و که لینک دانلود آن را در پایان سوالات برایتان تعبیه کرده‌ایم، اما لازم دانستیم که در این صفحه، سوالاتی را مطرح کنیم که بتواند شما را در مسیر توسعه استایل شخصی، بهتر هدایت کند.

لازم به ذکر است که افرادی که ما را به عنوان مشاور انتخاب می‌کنند، بعد از اینکه با آنها یک جلسه بیست دقیقه‌ای به صورت رایگان برگزار کردیم و با ارزش‌ها و فرضیات آنها در مورد استایل شخصی‌شان بیشتر آشنا شدیم، چهار فایل پی دی اف، در مورد پیش زمینه‌هایی که نیاز است برای ساخت یک استایل شخصی بدانند، ارسال خواهیم کرد.

قبل از اینکه بخواهید در این مسیر قدمی بردارید، باید بدانید که واقعاً چه سبکی را بیشتر می‌پسندید و از استایل شخصی خودتان چه انتظاراتی دارید؟

فایل‌های پی دی اف در عناوین زیر برای شما تهیه و تنظیم شده است و شما بعد از دریافت مشاوره، فایل‌های معرفی شده را از طریق ایمیل تان دریافت خواهید کرد.

اگر به هر دلیلی فرصت مطالعه سوالات را ندارید، می‌توانید مستقیماً سراغ تکمیل فرم بروید.

و اما سوال‌هایی که قرار شد پرسیده شوند تا شما بتوانید خودتان را بهتر بسنجید که در چه مرحله ای از خودشناسی “استایل شخصی” خودتان هستید؟ 

آیا فکر می‌کنید به این درجه رسیده‌اید که بدانید از استایل خودتان چه می‌خواهید و چه سبک‌هایی را دنبال می‌کنید؟

ابتدا باید به سراغ این مسئله برویم که شما چه تصویر ذهنی و قضاوت‌هایی در مورد سبک خودتان دارید؟ اگر به شما بگویند که خودتان را در یک جمله به صورت خلاصه معرفی کنید به سراغ چه آدرس‌های شخصیتی از خودتان می روید؟ مخاطب به چه شکلی شما را در نگاه اول باید بشناسد؟

اجازه دهید مثالی برای شما بزنیم، به طور مثال شما این تصویر را از خودتان دارید که من یک فرد سی ساله ام، اگر می‌خواهید من را به خوبی پیدا کنید، سراغ افرادی بروید که شغلشان مرتبط با کسب و کار است، در بین آنها سراغ افرادی بروید که همیشه سعی می‌کنند سبکشان را به صورت کلاسیک حفظ کنند، همچنان سراغ افرادی بروید که برای کت شلوار خودشان از شخصی دوزی استفاده می‌کنند و جزئیات برایشان بسیار اهمیت دارد، در بین آنها، سراغ افرادی بروید که همیشه یقه‌ی پیراهن خودشان را با فرم گسترده یا پهن با گره‌ی کروات Four in Hand  انتخاب می‌کنند، همچنان سراغ افرادی بروید که به تمیزی و برق کفش‌هایشان اهمیت می‌دهند، افرادی که از کت و شلوار‌هایی با رنگ‌های خنثی و کلاسیک استفاده می‌کنند.

ببینید این مسیر، شما را چطور به سمت پیدا کردن یک استایل شخصی هدایت می‌کند، شما کاملاً می‌توانید که متوجه این موضوع شوید که ترجیحات و سبکتان، از چه ارزش‌هایی پیروی می کنند؟  نمی‌خواهیم که خیلی این مسئله را پیچیده کنیم، اما شما باید در ابتدا، یک تعریفی از خودتان برای دیگران داشته باشید، حتی ممکن است هیچ وقت فرصتی پیش نیاید که شما بتوانید استایل خودتان را برای دیگران توضیح بدهید، از این رو باید هوشمندانه عمل کنید.

شاید از شما سوال پرسیده شود که شما آدم جدی یا شوخ طبعی هستید؟ اما به ندرت پیش خواهد آمد که شخصی از شما سوال کند که شما اصولاً لباس هایتان کلاسیک است یا مینیمال ؟ به این دلیل این موضوع را مطرح کردیم که حداقل، شما با دانستن اینکه چه ترجیحاتی در استایل دارید، در موقعیت‌هایی که حضور دارید، چه تصمیماتی برای استایل خودتان خواهید گرفت؟

همیشه باید به این موضوع توجه داشته باشید استایل شخصی شما بسیار مهم است، به این دلیل که شما از طریق استایل شخصی تان می‌توانید فرصت‌های خوبی در محیط کار، روابط و حتی شناخت بهتری از خودتان ایجاد کنید.

این یک مقدمه بود تا شما خودتان را به خوبی تعریف کنید، خب برویم به سراغ سوال هایی که باید به آنها فکر کنید.

درخواست مشاوره

بعد از دانلود فایل پرسشنامه و پاسخ دادن به آنها می‎ توانید در فرم زیر اطلاعات خودتان را برای دریافت “مشاوره رایگان” بیست دقیقه ای تکمیل نمایید. توجه داشته باشید، در قسمت باکس موضوع درخواست مشاوره استایل، فقط سوالی که به عنوان دغدغه در استایل خود دارید را بپرسید، تا در مدت زمان تعیین شده برای مشاوره، به همان مبحث مد نظر شما پرداخته شود. مشاوره به صورت آنلاین، از طریق نرم افزار اسکایپ یا گوگل میت برگزار می شود.