تاکید بر استایل

در مقالات منتشر شده در سایت، به وفور با واژه اکسنت در استایل مواجه می‌شوید، معنای این لغت در انگلیسی، لهجه دار کردن است، اما در مبحث استایل نمی‌توان آن را با این معنا به کار برد. این واژه عموماً برای چیدمان در دکوراسیون منزل، هم استفاده می‌شود، با این مفهوم که می‌خواهید بر قسمتی از خانه، با رنگ و خاص بودن اکسسوری‌هایتان، تاکید بیشتری داشته باشید و آن قسمت را به اصطلاح اکسنت دار کنید.

اکسنت، در نحوه ی لباس پوشیدن و تاکید بر قسمتی از استایل هم صدق می‌کند، شما قرار است که رنگ یا طرح خاصی، از یک لباس یا اکسسوری را به استایلتان اضافه کنید که با مابقی پوشش شما تفاوت و ناهماهنگی داشته باشد، اما با این تفاوت که سبک پوشش شما را به سوی انحراف یا اشتباه نبرد.

accent

به زبان عامیانه، اصطلاحاً رنگی را به پوشش خودتان پرتاب می‌کنید که هیچ هارمونی با دیگر لباس‌های شما ندارد، این کار باعث می‌شود، سلیقه و خلاقیت خودتان را به رخ دیگران بکشید، برای شروع می‌توانید، اکسنت دار کردن استایلتان را از اکسسوری‌هایی مانند کلاه بینی یا شال گردن آغاز کنید، مطمئناً خودتان هم شگفت زده خواهید شد.

گاهی اوقات نیاز است از دایره‌ی امنی که در استایل برای خودمان ایجاد کرده‌ایم، رها شویم و چیز‌های متفاوت تری را امتحان کنیم.

پیام بگذارید