fall winter trend 2024

پوشش فصول سرد سال به دلیل لایه بندی‌های متعدد برای اغلب افراد، جذابیت بیشتری نسبت به پوشاک نیمه‌ی اول سال دارد. به خصوص به دلیل تنوع بالاپوش‌هایی چون جکت‌ها، کت‌ها و پالتو‌ها، استایل اغلب آقایان از رنگ و لعاب بیشتری برخوردار است. از این رو در این نوشتار سعی کرده‌ایم تابا بررسی ترندهای پاییز-زمستان سال 2023/24 به ساخت استایل‌های به روزتر شما کمک کنیم. بر خلاف کالکشن‌های بهار-تابستان این سال‌ها، کالکشن‌های پاییز-زمستان 2023/24 بیشتر به سمت ماکسیمالیسم و همچنین الهام از استایل‌های مشهور دنیای سینمایی از قبیل مارول و ماتریکس گرایش دارد.

کاربردی بودن یک لباس در طول زمان، تعیین کننده ماندگاری یک لباس در استایل افراد است.

بالاپوش‌هایی چون پالتو‌ها و کت‌ها، صرفاً به دلیل ساخت استایل بهتر، در کمد لباس ما جاوادنه نشده‌اند بلکه به دلیل بقای نیازهای انسان‌ ماندگار شده‌اند. بالاپوش‌های زمستانی، در صدر کاربرد کمد لباس افراد قرار دارند. آیتم‌های کاربردی مثل پالتو و کت‌ زمستانی، از آنجاییکه یکی از اساس‌های بقای انسان، یعنی مقاومت در برابر سرما را تامین می‌کنند، همیشه مورد توجه طراحان و برندهای بزرگ هستند. برندها به خوبی می‌دانند که هر طرح جدید از این آیتم‌ها اگر با خلاقیت و نوآوری همراه باشد، به سرعت به ترند تبدیل خواهد شد و به فروش خواهد رسید. آیتم‌های زمستانی، همیشه بستر غنی بزرگی برای ارائه خلاقیت‌های نوین محسوب می‌شوند.

اسامی برخی از ترندهای پاییز- زمستان 2023/24 را که قرار است در موردشان صحبت کنیم، به صورت فهرست وار در قسمت زیرمشاهده می‌کنید:


پالتوهای بلند یا Matrix Coat

پالتو‌های بلند، مهم‌ترین ترند پاییز-زمستان 2023/24 هستند. اغلب برندها امسال، برای تولید این آیتم‌ از فیلم ماتریکس و همچنین شخصیت‌های سینمایی مارول الهام گرفته‌اند. خود همین پالتوهای بلند نیز ریشه در فشن قرن هجدهم دارند و در کت واک اغلب برندها به وفور دیده شدند. دوره‌های تاثیرگذار بزرگی چون عصر ادواردین (Edwardian Era) و عصر ویکتورین (Victorian Era) در فشن زمستانی 2024 حائز اهمیت هستند. کت فراک یکی از آیتم‌هاییست که اغلب برندها بر اساس آن، نوآوری و خلاقیت خود را به نمایش گذاشتند. ترندهای رایج پاییز-زمستان 2023/24 علاوه بر این دو عصر، از پوشش شخصیت‌های انیمه ژاپنی نیز بهره برده‌اند.

سیلوئت‌های بلند و حجیم برای انواع کت‌ها و پالتو‌های آقایان برای پاییز و زمستان 2023/24 ریشه در پوشش شخصیت‌های انیمه‌های ژاپنی دارند.


شنل (Capes)

شنل یکی دیگر از آیتم‌هایی است که از دنیای پوشاک انیمه‌های ژاپنی و همچنین سینمایی مارول الهام گرفته شده است. این آیتم برای ایجاد یک سیلوئت پیله‌ای برای اندام مردانه و حجیم تر نشان دادن بالاتنه آقایان به دنیای ترندهای پاییز-زمستان امسال وارد شد.
یکی از برندهایی که شنل‌های متفاوتی را به نمایش گذاشت برند Rick Owens بود. اغلب برندها شنل‌های امسال را در سایزهای مختلفی در قد، ارائه کردند. شنل‌های بلند که همتایان پالتوهای بلند بودند و همچنین شنل‌های کوتاه تر که از تلفیق پانچوهای مردانه با شنل‌های بانوان ایجاد شده بودند.
شنل‌ها در برند دلچه گابانا امسال با شمایل متقارن ارائه شده بودند اما در برند فندی اغلب با دوخت‌های نامتقارن ارائه شدند و شبیه به پانچوهای قبایل سرخپوستی آمریکا ساخته شده بودند.
شنل‌ یکی از آیتم‌هاییست که انعطاف بالایی در تلفیق با سایر آیتم‌ها و درس کد‌ها دارد و بیشترین نمود آن را در برند دولچه گابانا میتوان مشاهده کرد. شنل‌های ارائه شده امسال، اغلب از رنگ مشکی و پارچه‌‌های ‌ضد آب و چرمی ساخته شدند.


جکت خلبانی (Aviator Jacket)

جکت‌های سبک هوانوردی و خلبانی، دومین ترند محبوب پاییز زمستان 2023/24 را به خود اختصاص داد‌ه ‌اند. شاید در برخی از منابع ببینید که جکت خلبانی را با شرلینگ جکت یکسان تلقی می‌کنند اما باید گفت که این دو جکت با وجود اینکه شباهت زیادی به هم دارند، متفاوت اند. جزئیات این دو جکت، آن‌ها از یکدیگر متمایز می‌کند. درست است که هر دو این جکت‌ها دارای لایه‌ی پشمی (اغلب از جنس پشم گوسفند) هستند اما جزئیاتی مثل کمربند انتهایی، بند سر آستین و شکل یقه آن‌ها متفاوت است.

از طرفی اغلب جکت‌های خلبانی، از چرم گوسفندی تهیه می‌شوند درحالیکه بدنه اصلی شرلینگ‌ جکت‌ها از جیر گوسفندی یا بوفالو تهیه می‌شود. جکت‌های خلبانی امسال، اغلب با سر شانه‌های پهن و بزرگ طراحی شدند تا توجه را به سمت قفسه سینه و صورت افراد جلب کنند. سه برند‌ JWAnderson ،Allsaints و Chloé بیشترین جکت‌های خلبانی را امسال در کت واک‌هایشان به نمایش گذاشتند.


شرلینگ جکت

شرلینگ جکت‌ها، درواقع یکی از اجداد بامر جکت‌ها هستند. بامر جکت‌ امروزی با حذف لایه داخلی پشمی شرلینگ جکت‌ به وجود آمده‌اند. این جکت‌ها در اوایل مختص نیروی هوایی ارتش‌های بریتانیا و فرانسه طراحی و تولید شدند. از آنجاییکه هواپیماهای اولیه، اغلب دارای کابین سرپوشیده هدایت خلبانان نبودند، این جکت‌ها برای گرم نگه داشتن خلبانان و سرنشینان هواپیما در ارتفاعات بلند و سرد تعبیه شدند.

شرلینگ جکت‌های امسال اغلب به رنگ‌های مشکی با پشم داخلی مشکی رنگ و همچنین ترکیب جیر قهوه‌ای با لایه پشمی کرمی (شکل نوستالژیک و کلاسیک آن) در کت واک‌ها دیده شدند. به یاد داشته باشید که شرلینگ جکت‌‌ها به نسبت جکت‌های خلبانی، دارای لایه دوزی پشمی سنگین‌تری هستند و اغلب فرم یقه یا Lapel آن‌ها، باز تر است. یکی از استایل‌های بسیار ترندی پاییز-زمستان امسال ترکیب شرلینگ جکت با شلوار جین راسته و بوت‌های ساق دار سوارکاری مردانه است.


Teddy

همه ما حداقل یکبار لباسی از پارچه تدی را در دوران کودکی بر تن کرده ایم یا آن را در خرس‌های عروسکی دوران بچگیمان حس کرده‌ایم. در پشت این پارچه، داستان جالبی وجود دارد. تِدی به دلیل نرمی و ایجاد حس آرامش کودکانه در بزرگسالان، امسال به صدر ترندهای پاییز-زمستان بازگشته است. اما اینبار نه به شکل عروسک بلکه اغلب پالتو‌ها و یا جامپ سوت‌های برندهای بزرگ از این پارچه تهیه شدند.

پوشاک ارائه شده با پارچه تدی، اغلب با رنگ‌های خنثی چون کرمی یا خاکسری در پاییز و زمستان امسال ترندی هستند. توصیه می‌کنیم از رنگ‌های برجسته به هنگام خرید پوشاک از این جنس بپرهیزید. پوشاک تدی به اندازه کافی پرجلوه هستند و رنگ‌های تند تیزی چون سرخ، نارنجی یا سبز جلوه Too much خواهند داشت. البته این شمایید که تعیین می‌کنید، رویکرد لباس پوشیدنتان، ماکسیمالیست باشد یا خیر؟ در نهایت باید به این امر دقت کنید که هر ماکسیمالیستی، در تله بیش از اندازه بودن، نیست.

داستان پیدایش پارچه تدی

پارچه تدی، از تلفیق داستان شخصیت تراز اول یک مملکت با هنر به وجود آمده است. داستان این پارچه از این قرار است که در سال 1902، تئودور روزولت ، رئیس جمهور وقت آمریکا برای شکار خرس به می سی سی پی می‌رود. اما در خلال شکار متوجه می‌شود که رفتار شکارچی‌گری، بسیار ناجوانمردانه و خشونت بار است. از این رو با وجود اینکه توانسته بود خرسی را اسیر کند، از کشتن آن صرف نظر می‌کند. خبر رها شدن خرس توسط روزولت به گوش مردم می‌رسد و شکلات سازی به نام موریس میچتام (Morris Michtom)، با تلفیق این خبر و شخصیت کارتونی خرس‌ها، مارکتی سودآور دست و پا می‌کند.

موریس یک خرس کوچک با پارچه نرم می‌سازد و داخل آن را از الیاف نرم پر می‌کند و با اجازه از روزولت، لقب او را یعنی تدی را که از تئودور (Theodore) برگرفته شده است، بر روی خرس‌ها می‌گذارد. داستان یک خرس اسیر شده و تلفیق آن با شخصیت اول یک کشور و هنر یک فروشنده، پایه ترند 2023/24 شده است. آن خرس در خیالات خود هم رویا نمی‌کرد که اینچنین تاثیری در دنیای فشن خواهد داشت.


کت‌های چرم قهوه‌ای (Brown Leather Jacket)

چرم مشکی همیشه یکی از آیتم‌‌های Timeless و بی انتهای کمد لباس هر فردیست. اما امسال بر خلاف انتظار، اغلب تمرکز برندها بر روی چرم قهوه‌ای بنا شد. چرم قهوه‌ای به خصوص انواع سایه‌های روشن قهوه‌ای در کت‌های بارانی بلند برای پاییز-زمستان امسال ترندی هستند. انواع بامر جکت امسال نیز اغلب در برندهای بزرگ با چرم قهو‌ه‌ای تولید شدند.


طرح چهارخانه یا Plaid

با توجه به گرایش صنعت فشن بعد از دوران پسا کرونا، به لباس‌های پر زرق و برق و رنگارنگ، همانطور که انتظار می‌رفت نیز، پارچه‌های چهارخانه با رنگ‌های برجسته و تندی چون قرمز و نارنجی، سبز و نارنجی و سبز و زرد برای پاییز و زمستان 2023/24 ترند شدند. الهام این ترند از پارچه‌های چهارخانه اسکاتلندی معروف است که بیشتر در استایل آقایان، برای تولید دامن‌های کوتاه مردانه ارتش بریتانیا در خلال جنگ جهانی دوم رایج شدند.

پارچه‌های چهارخانه قرمز و مشکی ملقب به Scottish Plaid یا تارتان در طیف رنگ‌های مختلفی از صورتی گرفته تا بنفش و خاکستری در اغلب کت واک‌های پاییز زمستان 2023/24 دیده شدند. بیشتر نمود استفاده از این پارچه در کت شلوار بود اما شلوار‌های مجلسی تکی و همچنین پیراهن‌های چهارخانه نیز امسال ترندی هستند. پاییز و زمستان امسال قطعا شاهد خیل عظیمی از شکت‌های چهارخانه خواهیم بود.


فیت گشاد یا Loose Fit

فیت گشاد همچنان در صدر ترندها باقی است. امسال نه تنها انواع شلوار گشاد و شلوار کارگو با فیت گشاد ترند هستند بلکه انواع بامر جکت نیز با فیت گشاد و سرشانه‌ای بسیار پهن، ترند خواهند بود. بامر جکت‌ها در سال‌های قبل، بیشتر دارای فیت تنگ تر و ساختار دار تری بودند اما امسال، اغلب آن‌ها با سرشانه‌ها پهن و افتاده و آستین‌‌های گشاد ارائه شده اند. هدف از این کار ساخت یک ظاهر پفی در بالا تنه آقایان است تا بتوانند توجه را به سمت بالا تنه و صورت افراد جلب کنند.

Popper pants یا Rip-off pants یکی دیگر از نمودهای بزرگ فیت گشاد در ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 هستند. چندین دکمه بر روی درزهای کناری این نوع شلوارها دوخته می‌شود که پوشیدن و درآوردن ان را بسیار آسان می‌کند. این آیتم بیشتر برای پوشش ورزشی و مختص باشگاه در فصل پاییز ترند شده است. اما انواع پشمی آن نیز می‌تواند با ترکیب یک بلیزر اسپرت، ظاهری اسمارت به استایل شما ببخشد. این نوع شلوار در دو نوع اسپرت و کژوال به بازار ارائه می‌شود. انواع ورزشی آن، با پارچه‌های سبک تولید می‌شود. در حالیکه در انواع کژوال و اسمارت، درز کناری به دلیل استفاده از پارچه‌های سنگین تر پشمی نظیر فلانل‌ها کاملاً با دکمه‌ها بسته می‌شود و هیچ جریان هوایی به داخل راه نمی‌یابد.


کت پشمی یا Wool Jacket

هر آقایی باید حداقل یک یا دو کت پشمی مرغوب در کمد لباسش برای روزهای سرد سال داشته باشد. کت پشمی کلاسیک‌ترین آیتم Timeless و بی انتهایی است که هیچگاه دِمُده نمی‌شود. کت‌های دابل برستد Oversize پشمی در اغلب برندها به وفور ارائه شدند. رنگ‌های خنثی چون خاکستری، فیلی و سبزهای تیره در کنار مشکی و کرمی، اغلب بخش اعظمی از کت واک‌های کالکشن‌های پاییز- زمستان تشکیل دادند.
اشکال مختلفی از کت‌های پشمی در کت واک برندها بر روی صحنه رفتند که بیشترین تنوع را می‌توانید در کت واک‌های Dolce&Gabbana ،Armani و Gucci ببینید.

برند دولچه گابانا، امسال سیلوئت جذابی از کت‌ها را به پوشاک مردانه اضافه کرد که به یکی از داغ ترین ترندهای پاییز-زمستان تبدیل شده است. اغلب کت‌های ارائه شده توسط این برند دارای سرشانه‌های پهن و کمر باریک ملقب به کمر کرستی و سجاف انتهایی پهن هستند. این کت‌ها در اصل از پوشاک بانوان الهام گرفته شده‌اند و برای آقایانی که دارای بالاتنه حجیم و پاهای بلند هستند، مناسب اند. کت‌های پشمی برای ساخت یک ظاهر ساعت شنی با سرشانه‌های برجسته، کمر باریک و باسن بزرگ تر در آقایانی که پایین تنه باریکی دارند، مناسب اند.

Jump Suits

جامپ سوت‌ها یکی از ابداعات کمتر توجه شده دنیای فشن‌اند که در دو سال اخیر نیز در کت‌ واک‌های اغلب برندهای بزرگ از دیور تا گوچی و لویی ویتون به وفور شاهد آن‌ها بودیم. جامپ سوت‌ها داستان جالبی دارند. برای بار اول، این پوشش در سال 1919 جهت تسهیل پرش چتربازان ابداع شد اما بعدها به عنوان لباس کار کارگران، محبوبیت زیادی پیدا کرد. این لباس در دهه 30 میلادی توسط اسکیاپارلی به کمد لباس عامه مردم نیز راه پیدا کرد و بعدها با وقوع جنگ جهانی دوم به عنوان یونیفرم نیروی هوایی و آتشنشانی مورد استفاده قرار گرفت.

پوشش این لباس شاید آنچنان در جامعه ما محبوبیت نداشته باشد اما با توجه به عقبه تاریخی آن و همچنین سهولت در پوشش آن در اغلب برندها، امسال به عنوان ترند مطرح شد. نکته جالب این ترند این است که شخصیتی چون وینستون چرچیل علاقه بسیار زیادی به جامپ سوت‌ داشت. او با جامپ سوت آبی سرمه‌ای راه راه خود در بین مردم بریتانیا مشهور است. البته در برخی از منابع شاید جامپ سوت را با اسامی دیگری چون Boiler Suit، Overall، Siren suit، ،Tank suit یا Flight suit نیز ببینید. تمامی این اسامی در مجموع یکسان هستند و ساختار جامپ سوت اصلی را دارند. با این تفاوت که داستانی که در پشت این اسامی است، متفاوت است.

اسامی دیگر جامپ سوت

برای مثال تانک سوت، همان جامپ سوتی است که نیروهای زرهی سواره بر تانک از آن استفاده می‌کردند. یا بویلر سوت، همان جامپ سوتی است که کارگران لوکوموتیوهای ذغال سنگی بر تن داشتند و در کنار موتور لوکوموتیو برای تامین سوخت دیگ بخار کار می‌کردند. از آنجاییکه دمای محفظه موتور داغ بود، جامپ سوت آن‌ها به اصطلاح به لباس دیگ بخار یا بویلر سوت مشهور شد. اورآل یا سرهم نیز دقیقا به همین ساختار سرتا پا پیوسته جامپ سوت‌ها اشاره دارد. Flight suit، نام دیگری از جامپ سوت است که خلبانان جت‌های جنگی بر تن دارند. فلایت سوت‌ها هنوز هم در ارتش بسیاری از کشورها مرسوم اند. سایرن سوت همان جامپ سوتی است که وینستون چرچیل با آن در بین مردم مشهور شد. او به هنگام آژیر شروع بمباران هوایی لندن سریع آن را بر تن می‌کرد تا به پناهگاه برود. به همین دلیل به لباس آژیر لقب گرفت.

جامپ سوت‌ها برای افرادی که دارای اندام بلند و باریکی هستند مناسب اند اما همانطور که گفتیم حتی شخصیتی چون چرچیل با توجه به اضافه وزن خود در ناحیه شکم از آن بی نصیب نبود.

جامپ سوت‌ها در اغلب کالکشن‌های پاییز-زمستان 2023/24 با رنگ‌های خنثی نظیر طیف رنگی طوسی، خاکستری، سرمه‌ای ارائه شدند. البته رنگ زرشکی و بنفش نیز در کالکشن‌ها به وفور به چشم می‌خورد که در قست رنگ‌های ترند امسال برای پوشش آقایان به آن خواهیم پرداخت.


اکسسوری‌ برای ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 برای آقایان

اغلب برندها برای ترندهای پاییز-زمستان 2023/24، اکسسوری‌های حجیم با طرح‌‌های برجسته و شلوغ ارائه کردند.

  • شال گردن‌های بلند
  • کیف‌های حجیم
  • بافت‌های برجسته
  • کلاه بینی‌ با رنگ‌های تند و برجسته

کیف‌های حجیم (Massive Tote bags)

Tote bag یکی از داغ ترین اکسسوری‌های ترند مختص استایل آقایان هستند و همه برندها از فست فشن تا مگابرندهایی چون لویی ویتون و هرمز، با طرح‌های متنوعی در سایزهای بزرگ تا کوچک در چهار سال اخیر با تمرکز بالایی به تولید آن پرداخته‌اند. Tote Bag در اصل از دنیای فشن بانوان وارد استایل آقایان شد و در تلفیق با طرح‌های چمدان و ساک دستی مردانه به اشکال امروزی درآمد. انواع Tote bag چرمی، امسال در ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 اغلب از چرم قهوه‌ای و سفید، ارائه شدند.

Tote Bag یکی از آیتم‌های محبوب درس کد بیزینس فرمال برای آقایان است. از آنجاییکه این کیف، فضای بزرگی را برای حمل کردن آیتم‌های متعدد، ممکن می‌سازد، اغلب آقایان برای حمل پوشاک و نیازمندی‌های باشگاه و حتی لوازم کاری خود از آن بهره می‌گیرند. Tote bag، قابلیت انعطاف بالایی در ترکیب با آیتم‌های کژوال و همچنین رسمی مثل کت شلواررا دارد. اشکال حجیم این کیف، در راستای گرایش به مد ماکسیمالیسم و از طرفی سهولت در حمل وسایل بیشتر، در ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 مطرح است.


شال گردن‌ بلند

اگر در بین اکسسوری‌ها بخواهیم یکی از آن‌ها را به عنوان تاثیرگذار ترین و مهم ترین اکسسوری زمستان انتخاب کنیم، به جرات میتوان گفت شال گردن و دستمال گردن‌، اولین انتخاب ما خواهند بود. یک شال گردن مرغوب با طرح‌ یا رنگ برجسته، معنی استایل شما را به راحتی می‌تواند تغییر دهد. شال گردن‌ها دارای قدرت بیان بسیار زیادی در استایل آقایان هستند و تقریباً با همه نوع پوشش و درس کدها قابلیت ترکیب دارند.

امسال در ترندهای پاییز- زمستان 2023/24، اغلب شال ‌گردن‌های مردانه، بلند و با بافت‌های کاموایی و پشمی بزرگ ارائه شدند. شال گردن یکی از آیتم‌هاییست که شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید ضخیم ترین و طویل ترین آن را در ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 بیابید و به استایلتان اضافه کنید. در کل اکسسوری‌های حجیم، در بین ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 نمود بیشتری در کت واک‌ها داشتند. برای الهام از اینکه تا چه حد می‌توانید از شال گردن بلند استفاده کنید، توصیه می‌کنیم کت واک برندهایی چون آرمانی، فندی و دیور پاییز-زمستان 2023/24 را تماشا کنید.


کلاه بینی یا Beanie

کلاه بینی، یکی از مشترکات بزرگ بین اغلب برندهای تعیین کننده ترندهای 2023/24 است. در اغلب استریت استایل ها چه در پاریس و چه در میلان، کلاه بینی به وفور به نمایش درآمد. به صورت عمومی یکی از آیتم‌های کژوال کمد لباس آقایان محسوب می‌شود اما امروزه هیچ مرزی برای استفاده و ترکیب آن با پوشاک رسمی نیز وجود ندارد. حتی در کت واک‌ها نیز ترکیب آن با کت شلوار را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

اغلب کلاه‌های بینی ترند در پاییز-زمستان 2023/24 از رنگ‌های کرمی، سفید و رنگ‌های شاد چون سبز فسفری، نارنجی آجری و حتی صورتی تشکیل شدند.

در مورد کلاه بینی بیشتر بدانید


زنجیرهای حجیم (Bulky chains)

لایه بندی صرفاً فقط در پوشاک زمستان اتفاق نمیفتد بلکه در دنیای اکسسوری نیز قوانین لایه بندی اکسسوری‌ها، تضمین کننده عمق استایل شما هستند. همانطور که اشاره شد، حجم‌های بزرگ در دنیای اکسسوری، مهم ترین ویژگی ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 بودند. از این رو اغلب برندها برای اکسسورایز کردن استایل‌‌های کت واکشان، از زنجیر‌های حجیم و لایه بندی آن‌ها با زنجیرهای باریک تر استفاده کردند.

البته باید گفت که هر اندام و جثه‌ای نباید از هر زنجیری استفاده کند. زنجیر‌های متناسب با استایل آقایان بر اساس اندازه گردن و قفسه سینه آن‌ها تعیین می‌شود.


کلام آخر

آیتم‌های مذکور، بخشی از مهم ترین ترندهای پاییز-زمستان 2023/24 هستند. قطع به یقین هدف این نوشتار توصیه مخاطبین به تهیه تمامی آن‌ها نیست. باید همیشه به یاد داشته باشیم که سبک پوشش ترندی، الزاماً منتج به خوشپوشی نخواهد بود. این طرز فکر که با پوشش یک آیتم ترندی، قطعاً استایل شخصی منسجم و زیبایی از خود به نمایش خواهیم گذاشت همیشه هم درست و به جا نیست. بلکه برای داشتن این انسجام و پختگی، باید بیشتر به سراغ آیتم‌های Timeless و پایه‌ای در بین ترندها بروید که البته تعداد آن‌ها هم کم نیست.

لطفاً نظر خود را در ارتباط با ترندهای پاییز- زمستان 2023/24 با ما در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید. کدام یک از ترندهای 2023/24 نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟

به نظر شما آیا پوشش ترندی، الزاماً استایل خوبی به همراه خواهد داشت؟

پیام بگذارید