آیا درس کد‌ها در دنیای مد و استایل، مرده‌اند؟

اینکه برای داشتن یک ظاهر خوب، نیاز است با توجه به موقعیتی که در آن هستید، لباس بپوشید یکی از مهم ترین قوانین دنیای استایل است. اما این امر تا چه حد می‌تواند در شناخت قوانین لباس پوشیدن یا همان درس کد‌ها مفید باشد؟

با گذشت چندین سال و پیدایش تعداد کثیری از درس کدها، مانند کژوال، اسمارت کژوال، بیزینس کژوال آیا همچنان می‌توانیم تفاوت آنها را از یکدیگر تشخیص دهیم؟

شناخت درس کد‌، می‌تواند در انتخاب سریع تر لباس‌هایمان و حتی جزئیات مرتبط با آن بسیار کمک کننده باشد اما شاید افراد امروزی  با دغدغه‌های نوین تر و همچنین خوب جا نیافتادن این مقوله، پیگیر این موضوع نباشند که من درموقعیت‌های کاری و اجتماعی چه لباسی را باید بر تن داشته باشم؟

در پاسخ به این سوال که آیا درس کد در کشور ما مرده است یا خیر باید بگوییم که شاید بتوان در شناخت برخی از درس کدهای دنیای مد و استایل، مانند بیزینس کژوال، اسمارت کژوال و کژوال از برخی مواضع صرف نظر کنیم اما در دنیای کلاسیک و کت و شلوار نمی توان قوانین لباس پوشیدن را نادیده گرفت.

ما در مقاله ای به شناخت قوانین لباس پوشیدن یا همان درس کد ها پرداخته ایم که می توانید با کلیک کردن بر روی لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید.

مقاله مرتبط با درس کد ها 

پیام بگذارید