پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

لتس استایل، محلی برای آموزش و یادگیری است. متون منتشر شده توسط لتس استایل، با توجه به کلید واژه‌های مهم و کلیدی نگارش شده اند و بر اساس دغدغه مخاطبین تهیه می‌شوند.
مقالات ما، مرتبط به یکدیگر اند و شما می‌توانید با استفاده از قسمت سرچ، موضوعات مد نظر خود را سرچ کنید تا به مقاله مرتبط دست پیدا کنید.
بخش پادکست و محتوای کوتاه نیز برای یادگیری بهتر در دسترس مخاطبین قرار گرفته است که هر کدام به تفهیم و تکمیل موضوعات گفته شده در مقالات کمک می‌کنند.
محتوای هر کدام از این بخش‌‌ها در مجموع زمان بیشتر از 15 دقیقه از شما نخواهد گرفت و در حین مطالعه کلیدواژه‌ای بیشتری برایتان مطرح خواهند کرد.

ما در سه بخش می‌توانیم به شما خدمات ارائه دهیم:

  • استایلینگ مردانه شخصی و تجاری
  • تولید محتوای متنی و تصویری
  • سفارشی دوزی شخصی و سازمانی

توضیحات مرتبط با هر بخش در قسمت خدمات ما شرح داده شده است.

استایلینگ شخصی، پروسه‌ای است که در طی آن، متخصصین ما با توجه به ویژگی‌های فردی هر شخص، پیشنهادات پوششی متناسب ارائه می‌دهند. در نهایت، هر فردی می‌تواند ظاهر متناسب با روحیات خود را به دست آورد. استایل از لایه های درونی و بیرونی تشکیل می‌شود، تیم ما هم برای لایه بیرونی که تصویر پوششی هر فرد است راهکارهای درخور ارائه می‌دهد و هم برای لایه درونی که شخصیت و اتیکت رفتاری را شامل می‌شود، مخاطب را آموزش می‌دهد. نتیجه استایلینگ شخصی برای مخاطبین ما، همسو بودن ظاهر و شخصیت افراد است تا تصویری واضح و شفاف از درونیات خود به نمایش بگذارند

در دنیای امروزی، برندها برای ارائه محصولاتشان، نیاز به یک استراتژی منسجم دارند. این استراتژی باید علاوه بر تامین نیاز جامعه هدف، بر نحوه ارائه محصولات و سبک و سیاق مدیای هر برند موثر باشد.

برندها نیاز دارند برای جذب مشتری، محصولات خود را به شکل خلاقانه و نوآوری شده، ارائه کنند تا مخاطب بتواند در بین حجم بالای عرضه سریعاً انتخاب خود را انجام دهد. استایلینگ تجاری، چیدمان و نحوه صحیح ارائه محصولات را تضمین می‌کند. ما بر اساس هویت هر برند، این استراتژی منسجم را به برندها ارائه می‌دهیم.

اگر برند سازمانی و شخصی در حوزه مد و پوشاک دارید، باید بدانید که مهمترین و اساسی ترین راه معرفی شما به دیگران، تولید محتوا هست. 

ما بر اساس نیاز شما، برای شما در این زمینه تولید محتوا انجام می‌دهیم.

ما برای افراد و سازمان ها، خدمات شخصی دوزی انجام می‌دهیم. 

این خدمات قبل از اینکه به شما ارائه شود، ما با شما یک جلسه مشاوره برگزار خواهیم کرد تا برای نیاز اولیه شما، بهترین تصمیم را بگیریم.

در این قسمت، توضیحاتی کلیدی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، اطلاعاتی اجمالی از محتوا سایت در دسترس داشته باشید. محتوای کوتاه لتس استایل طوری تنظیم شده اند که بتوانید یک مطلبی را در مدت زمان کوتاه(حداکثر دو دقیقه) مطالعه کنید.

اما یک نکته ای وجود دارد: شما نباید یادگیری را به شکل قطعه ای یا به اصلاح ناقص داشته باشید و از شما درخواست می کنیم بعد از مطالعه هر قسمت از محتوای کوتاه، با یادداشت برداری از کلمات کلیدی دوباره بتوانید در مورد آن ها جستجو داشته باشید یا در همان لینک مربوطه در سایتبه مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

فشنیستا (Fashionista)، یکی از فعالیت های لتس استایل در زمینه ی پادکست است، همانطور که اشاره کرده ایم پادکست برای ما، در کنار متون سایت ابزاری برای یادگیری بهتر است.

پادکست برای کسانی که دغدغه ی زمان دارند و فرصت کافی برای مطالعه مقالات سایت را ندارند، می تواند ابزار مناسبی برای آگاهی در این زمینه باشد.

حرف های پادکست فشنیستا حول محور، اصطلاحات دنیای مد و استایل و حتی بیوگرافی افراد مهم در این صنعت می باشد.

شما میتوانید در این قسمت، پادکست های ما را بشنوید.

خدمات گروه لتس استایل، در حوزه ی فعالیتی دنیای استایل آقایان اعم از آموزش، طراحی و اجرای لباس های مد نظر و متناسب با شماست. اگر علاقه مند به این حوزه هستید می توانید با شماره تماس یا پیج ما در اینستاگرام از طریق دایرکت در ارتباط باشید. لتس استایل، همیشه پذیرای افراد خلاق در این زمینه است. 

شما می‌توانید در صفحه ارتباط با ما از طریق فرم مرتبط با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره استایل، لازم است تا در ابتدا فایل مربوطه به سوالاتی را که برای شناخت ما از شما، تنظیم شده است را دانلود کرده و به سوالات پاسخ دهید و فرم را برای ما از طریق واتس اپ ارسال کنید.

گروه لتس استایل بعد از مطالعه اطلاعات شما و شناخت اولیه، جلسه ای نیم ساعته را در اختیار شما عزیزان، به صورت رایگان ارائه خواهد کرد. در این جلسه نیاز های شما و نحوه ی ادامه مشاوره ها، ذکر خواهند شد.

برای ارتباط مستقیم میتوانید از طریق این لینک اقدام نمایید.