استایلیست به چه کسی گفته می‌شود؟

مشاوره استایل
مشاوره استایل
استایلیست به چه کسی گفته می‌شود؟
Loading
/

استایلیست به چه کسی گفته می‌شود؟

در این قسمت از پادکست در مورد شغل استایلینگ صحبت کرده‌ایم. استایلینگ یکی از حرفه‌های مهم دنیای فشن است که فشن را به عرصه نمایش وارد می‌کند. استایلینگ یک علم است و نیازمند تجربه میدانی و آکادمیک است. از این رو هر کسی را نمیتوان استایلیست خواند.

در این پادکست توضیح داده شده است که به چه کسی میتوان عنوان استایلیست داد؟

همیشه به دلیل عدم آگاهی در بین عموم مردم، شناخت ناکافی از فعالین این حوزه وجود دارد. این عدم آگاهی، تصویری مبهم درباره استایلینگ در اذهان عمومی به وجود آورده است. زمانیکه به شخصی گفته می‌شود که “من استایلیست هستم” تصور می‌کند یا با یک طراج لباس سرو کار دارد یا یک تولید کننده لباس با او صحبت می‌کند.

حرفه استایلینگ به دلیل محبوبیت و گسترشی که در این چند ساله داشته است، به عنوان بازوی تاثیر گذار و قدرتمند توسعه و رشد و همچنین ایجاد خلاقیت و نوآوری برای برندها مطرح شده است. البته اثرات استایلینگ در رشد و توسعه استایل شخصی افراد هم نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و کمک می‌کند افراد تصویری واضح و شفاف از خودشان داشته باشند.

استایلینگ به سه دسته اصلی زیر تقسیم می‌شود. اما فعالین این حوزه می‌دانند که این دسته بندی عمومی است و به طور تخصصی به شاخه‌های جزئی‌تری نیز تقسیم می‌شود. این سه دسته بندی به شما در درک بهتر این حرفه کمک بسیاری می‌کند.

  • استایلینگ شخصی
  • استایلینگ تحاری
  • استایلینگ مطبوعاتی

اگر به هر شکلی، اسامی دیگری در استایلینگ می‌شنوید، می‌تواند به طور عمده زیر مجموعه دسته بندی که نام برده شد، قرار بگیرد. به طور مثال، استایلیست افراد مهم که به سلبریتی استایلینگ معروف است، در دسته بندی استایلینگ شخصی قرار دارد یا زمانی که از فشن استایلینگ صحبت می‌کنیم، می‌توانیم آن را زیر مجموعه استایلینگ تجاری قرار دهیم.

 

پیام بگذارید