در دنیای استایل آقایان، کت و شلوار آخرین مرحله از حرفه‌ای گرایی است. از این رو بهترین پیشنهادی که برای خرید کت و شلوار به جوان‌ترها داده می‌شود، رنگ مشکی است. اما باید بگوییم که این کار اگر در مرحله درستی از تکامل استایل هر آقایی انجام نشود، می‌تواند یک اشتباه بزرگ به همراه داشته باشد.

اشتباه نه به معنای اینکه رنگ مشکی نمی‌تواند انتخاب شما باشد، بلکه شما قبل از پوشیدن آن، باید به اصول اولیه کلاسیک پوشی برسید. با قوانین آن آشنا باشید و بدانید که چطور باید از پس ترکیب انواع رنگی کت و شلوارها برآیید. کت و شلوار مشکی نیاز به یک پختگی در استایل دارد. هر فردی در مسیر یافت استایل شخصی نباید در اولین قدم‌ها به سمت کت و شلوار مشکی برود. شاید هنوز به آن سطح پختگی نرسیده باشید.

اگر دقت کرده باشید رنگ مشکی برای مراسم خاکسپاری و حتی در مقابل، مراسم ازدواج نیز استفاده می‌شود. این پارادوکس و تضاد به ما نشان می‌دهد که ما برای آماده شدن برای حضور در یک رویداد بسیار مهم می‌توانیم از مشکی استفاده کنیم

اما پختگی مورد نیاز رنگ مشکی چیست؟

منظور از پختگی در استایل این است که شما شناختی اولیه از کت و شلوار داشته باشید. کت شلوار رنگ مشکی باید متناسب با سن و رفتار شما همخوانی داشته باشد و زمانی می‌تواند اثرگذار باشد که شما بتوانید با پوشش آن، حس تکامل و بلوغ فکری را از دورنیات خودتان منتقل کنید.

 پیشنهاد ما این است که برای انتخاب کت شلوار رنگ مشکی، عجله نکنید. برای انتخاب این آیتم، به خودتان فرصت آزمون و خطا بدهید. شما باید کت و شلواری را خریداری کنید که بتواند کاربرد بیشتری برای شما داشته باشد. گزینه‌های مهم‌تری قبل از خرید کت و شلوار مشکی در کمد لباس آقایان وجود دارد. شما باید قبل از کت و شلوار مشکی، از پس کت شلوار سرمه‌ای، ذغالی یا حتی رنگ‌های دیگری چون زرشکی و سبز نیر برآیید. استایلی متناسب با فیت و اندام خودتان را باید با این موارد به دست آورید. 

کت و شلوار مشکی، به قولی غول مرحله آخر دنیای رسمی پوشی است. شما برای تقابل با آن باید به قدر کافی نیرومند شوید. و این موضوع از آزمودن سایر ساختارها و رنگ‌های کت و شلوار ایجاد می‌شود. 

به همین علت اولین توصیه می‌کنیم اولین انتخاب‌های شما از رنگ سرمه‌ای و یا ذغالی باشد. قطعاً این دو رنگ، در رویداده‌های متفاوت از نیمه رسمی تا رسمی، ظاهرهای متفاوتی به شما خواهند داد. استناد ما از این پیشنهاد این است که رنگ‌های سرمه‌ای و ذغالی، قدرت مانور بیشتری در ترکیب با سایر رنگ‌ها دارند و ظاهرهای متفاوتی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

همین Look یا ظاهرهای متنوع، قوانین و همان پختگی مورد نیاز از قوانین کت و شلوار پوشی را به شما تعلیم می‌دهد.  

انتخاب کت شلوار مشکی

پیام بگذارید