فشن بلاگر به چه شخصی گفته می‌شود؟

مشاوره استایل
مشاوره استایل
فشن بلاگر به چه شخصی گفته می‌شود؟
Loading
/

فشن بلاگر به چه کسی گفته می‌شود؟

با گسترش رسانه، افراد تاثیر گذار بسیاری در مجامع عمومی با عناوین مختلف سر برآورده اند. یکی از این عنوان‌ها، فشن بلاگر است. در این پادکست به این موضوع پرداخته‌ایم که دقیقاً به چه شخصی میتوان این عنوان را داد؟ آیا ما دچار بازی رسانه‌ای هستیم یا اینکه فشن بلاگری یک شغل پرطرفدار و تاثیر گذار، به مانند طراح لباس و یا استایلیست است؟

می‌توان گفت با گسترش رسانه، معنای بلاگری از آن مفهوم اصلی خود، دور شده است. زمانی که ما از شخصی که به عنوان بلاگر یاد می‌کنیم، اولین چیزی که باید در ذهنمان شکل بگیرد، دانش وی درباره یک موضوع است، به طور مثال فود بلاگر، بیوتی بلاگر، فشن بلاگر.

این عناوین به افرادی داده می‌شود که بتوانند آگاهانه درباره روند‌ها و رویدادهای موثر در صنعت مرتبط بنویسند. این نوشتن، ملزم به داشتن صفحه‌ای به عنوان سایت است. اما در حال حاضر واژه بلاگری با موارد دیگری تلفیق شده است. به طور مثال ما از یک بلاگر، انتظار تولید محتوای تصویری داریم. زمانیکه درباره فشن بلاگری صحبت می‌شود، انتظار می‌رود که وی تصاویری خلاق و همچنین فالوور زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشد.

البته که این موضوع، تصویر غلطی هم نیست. یکی از وظایف فشن بلاگر این است که بتواند خدمات و محصولات مرتبط با صنعتی که در آن فعالیت می‌کند را به عموم معرفی کند. در واقع فشن بلاگر‌ها، وظیفه اعتماد سازی بین برندها و محصولات و خدمات را با مشتریان بر عهده دارند.

در این پادکست در مورد این واژه صحبت کردیم و توضیح دادیم که دقیقا یک فشن بلاگر چه وظایفی دارد و به چه چیزهایی باید متعهد باشد.

 

پیام بگذارید