مرد شیک پوش کیست؟

مشاوره استایل
مشاوره استایل
مرد شیک پوش کیست؟
Loading
/

مرد شیک پوش کیست؟

لباس پوشیدن و انتخاب لباس، برای همگان به یک شکل نیست! هر مرد شیک پوش، بینش و درکی متفاوت از پوشش خودش را دارد. هر فرد در ذهن خود بر اساس شواهد خود مبنی خوش پوشی را با تعاریف خود می‌سازد. خوش پوشی فقط پوشش لباس گران قیمت نیست.

ممکن است افرادی لباس را بر اساس کیفیت بسنجند، عده‌ای لباس را فقط برای پوشانده شدن می‌دانند، عده‌ای وقتی از لباس صحبت می‌شود، فقط کت و شلوار در ذهنشان شکل می‌گیرد و عده‌ی دیگری ممکن است، زمانی که قرار است یک شلوار بخرند، از نام و همچنین الیاف پارچه‌ای که در آن لباس به کار رفته سوال کنند. تمامی این اشخاص توانایی خوش پوش شدن را دارند اما باید به یک نکته توجه کنند:

تایپ شخصیتی مرد خوش پوش

در این پادکست، شما با مدل سازی متفاوتی از شیک پوشی مواجه خواهید شد. داشتن شخصیت خوش پوش به چه معنی است؟ پاسخ همه این سوالات در آخر این پادکست برایتان روشن خواهند شد.

در این قسمت از پادکست، درباره صفت و یا ویژگی دپر (Dapper) برای آقایان صحبت کرده‌ایم. افرادی که لباس را به شکل دیگری و همراه با جزئیات آن می‌سنجند و برایشان اهمیت دارد که کت شلوار فقط کت و شلوار نیست. یک مرد خوش پوش زمانی که از کت شلوار صحبت می‌کند، جزئیات بسیار ریز آن نیز مثل آستر، یقه دوزی، کنواس، و حتی دکمه و دوخت کت را مورد سنجش قرار می‌دهد.

 

پیام بگذارید