مصاحبه با مهدی معصومی(تهران تک سامیت)

مشاوره استایل
مشاوره استایل
مصاحبه با مهدی معصومی(تهران تک سامیت)
Loading
/

مصاحبه با مهدی معصومی(تهران تک سامیت)

هوش مصنوعی یا Artificial Intelligence، امروزه یکی از مباحث داغ هر محفلیست. Ai در بسیاری از زمینه‌هایی که هوش انسان در ساخت آن‌ها دخیل است، سایه انداخته و روز به روز در حال گسترش به ریشه‌های عمیق‌تری از امورات انسانیست.

در حال حاضر بسیاری از زمینه‌های نوآوری و خلاقیت انسانی نظیر هنر، مد، فشن و طراحی به لطف هوش مصنوعی، با سرعت بیشتری در حال گسترش اند. اما بسیاری از افراد از نحوه قدرت گیری آن ترس دارند و حتی برخی آن را خطرناک می‌پندارند. به طوریکه حتی در پارلمان‌های دولت‌های بزرگ، قوانین محدود کننده برای اجرای Ai و همچنین کنترل دسترسی آن وضع می‌شود. با این وجود خیل عظیمی از مردم و مارکت‌ها، بقای خود را در به کارگیری هوش مصنوعی می‌دانند.

موضوع هوش مصنوعی در ایران نیز جنجال زیادی بر پا کده است و در موضوع فشن و مارکتینگ به صورت گسترده‌ای در حال توسعه است. رویداد تهران تک سامیت که توسط مهدی معصومی در مرکز همایش رایزن برگزار شد، با محوریت تاثیر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های نوین در مارکت دنیای فشن در ایران برگزار شد.

در این رویداد از مزایای استفاده از AI و چشم اندازهای آن در ایران صحبت شد. بخش‌های مختلفی اعم از همایش‌های B2B، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها و همچنین برنامه‌‌های مدون چون سخنرانی‌ها و رقابت‌های استارت آپی برگزار شدند. همه این موضوعات به نحوی به قدرت مالی هوش مصنوعی و تاثیر آن در دنیای تجارت و مارکتینگ اشاره داشتند.

Ai در مارکتینگ فشن و قدرت مالی آن

قدرت مالی هوش مصنوعی و ایجاد بستری برای رشد قدرت مالی کسب و کارها، امری شیرین اما دلهره ‌آور است. در سال 2022 ارزش جهانی Ai و تاثیرات آن در مارکت دنیا، مبلغی بالغ بر پنج و نیم میلیارد دلار برآورد شد. همچنین در سال 2023 این سود با رشد هفت میلیارد دلاری در دنیا تخمین زده شده است. بر اساس آمار آنالیزی از داده‌های AI در دنیا، گفته می‌شود که در پایان سال 2030، ارزش نهایی هوش مصنوعی و تاثیرات آن در مارکت جهانی، مبلغی بالغ بر پنجاه و پنج و نیم میلیارد دلار باشد.

در این قسمت از پادکست، ما با مهدی معصومی درباره اهمیت AI و تاثیرات آن بر صنعت فشن صحبت کرده‌ایم، مهدی معصومی بنیان گذار تهران تک سامیت است که در سال 1402 برگزار گردید.

پیام بگذارید